середу, 12 жовтня 2016 р.

СВЯТО ЗОШИТА


Мета: поглибити знання учнів про роль зошита в навчанні; важливість грамотного охайного ведення зошитів; сприяти розвитку ключових компетентностей, розвивати пізнавальний інтерес та творчі здібності учнів, їх ініціативність; виховувати любов до школи, до навчання, відповідальне ставлення до навчальної праці; виховувати бережливість, охайність, повагу до інших.

Обладнання: оформлення виставки «Мій перший найкращий зошит», 
малюнки, телеграма, костюми «Король Зошит», «Фея Каліграфія», «Листоноша», дипломи, музичне оформлення, шкільні речі для гри «Збери портфель», презентація  про підсумки акції «Мій перший найкращий зошит – мій перший успіх.»



                                 ЗВУЧАТЬ ФАНФАРИ
        Учитель: Шановні учні, батьки, вчителі!
Першого вересня наші діти  переступили поріг школи, і відтоді кожен їх день пов'язаний зі школою. І триватиме це дванадцять років. Для тих, хто з цікавістю і бажанням навчається, час минає швидко. Щороку наші діти  вище і вище будуть підніматися східцями знань.
-                 І сьогодні ми проводимо свято «Мій перший найкращий зошит» і хочемо показати Вам чого досягли на першій сходинці навчання

Учитель: Давайте запросимо до нас самих дорогих і головних, винуватців сьогоднішнього дня – наших першокласників.
ПІД МУЗИКУ  «МАЛЕНЬКАЯ СТРАНА »  ЗАХОДЯТЬ ДІТИ

ДІТИ: Нас 8 –  ми одна сімя
            І хочемо все знати
            Від А до Я.

Учитель:
У нас всi - особливi,
Кожен з нас хороший.
Хто з нас хто, i як вас бачимо –
 Зараз оголосимо.


•        Є в нас в класі Андрійко
Ніхто не скаже  - неумійко.                
Хлопчик гарно вже читає,
Пише сам і вирізає.
Любить він м’яча ганяти
І в розмальовці фарбувати.

•        А Олежка в нас спокійний
Дуже скромний і погідний.
Вміє вже книжки читати,
На уроках гарно відповідати.
Та й поводиться він чемно-
Бо школяр він недаремно.

•        Є в класі дівчинка маленька-
І гарненька й чепурненька.
Старанно буквочки виводить
І на уроці не підводить.
Любить Маша ще й співати,
Учням всім допомагати.

•        Даша – дівчинка проворна,
І швиденька і метка.
Гарно вже вона читає
І писати полюбляє.
Дружить в класі з усіма –
Гарна подружка вона.

•        Ну а цей хлопчина –
Наче та пружина.
Скрізь встигає побувати
Але любить вже писати,
Вирізати і ліпити,
Разом зі мною букви вчити.
Олексій все хоче знати –
Будем йому допомагати.

•        Марійка наша в школі хоче
Навчитись читати й писати.
І хоч не виходить в неї все –
Вона старається понад усе.
Любить вона малювати,
І з дітками в ігри веселі грати.

•        В школу Максимко вчитись прийшов
Друзів хороших тут він знайшов.
Пише й читає хлопчик охоче,
Бо відмінником стати він дуже хоче.
Працює Максим на уроці завзято,
А на перерві любить м’яча поганяти.

•        Саїд – в нас хлопчик тихенький,
Скромний і дуже гарненький.
На перерві поводиться чемно,
І на уроці сидить недаремно.
Вміє він гарно писати,до 10 рахувати.
Хоче Саїд успішним стати,
Хоче все на світі знати.

Учитель:
Тож як годиться , хочу всіх вас привітати
Добра, здоров’я, радості вам побажати.
А ми сьогодні будем  звітувати
І як навчилися писати хочем показати.

                               
                                     ДіТИ ТАНЦЮЮТЬ ВАЛЬС
Учитель:У далекому королівстві „Букварія” жив цар і звали його Буквар. І була у нього дружина – цариця  Математика. При дворі жив мудрий Міністр на ймення Зошит. А допомагала справлятися йому зі своїми обов’язками королева Каліграфія. У королівстві „Букварія” жило 33 придворних літери. На лівій половині царства завжди лунали пісні, сміх, танці, бо там жили голосні звуки. А ми знаємо, що голосний звук співається. Ось і зараз там чути музику. А на правій половині живуть приголосні звуки. Там чути шум, гам, тому що вони постійно сваряться за те, хто з них найкращий звук і біля якої голосної їм стояти.
А міністр постійно заспокоював розбишак і казав, що досить вже сваритись. А  краще  разом працювати.
Та Буквареві було сумно . І вирішив він зібрати всіх жителів своєї країни і оголосив наказ про проведення свята. А свято відбудеться тоді, коли діти вивчать всі букви і закінчать акцію, проголошену королевою Каліграфією про найкращий зошит.Ми сьогодні  вже можемо звітувати, що :
За час навчання у 1 класі вивчено 33 літери українського алфавіту.
- Списано в зошитах багато десятків сторінок.
- Загублено 5 поганих звичок, 27 ручок, 100 олівців, 15 гумок, 30 ґудзиків.
- Над важкими задачами „поламано” 5 голів, зламано 2 стільці, порвано 4 ранці, 5 штанів.
- У шкільному коридорі розбито 2 носи і набито 4 шишки.
- Клас живе  цікаво і не збирається зупинятися на досягненому.

Учитель: Сьогодні хочемо  розказати і показати Вам як ми  брали участь у акції «Мій перший найкращий зошит- мій перший успіх.»

ПЕРЕГЛЯД ПРЕЗЕНТАЦІЇ  АКЦІЇ
1.В святково прибраному залі,
Де сяють очі школярів
І звуки музики лунають –
Зібралися на свято ми.

2.Будьте здорові, щасливі, багаті!
Хай сміх лунає у кожній хаті!
Вітає вас щиро наш клас —
Прийміть побажання від нас

3.Що за свято разом всі -
Ми стрічаємо в ці дні?
Скаже Даша , скаже Маша,
Усі учні скажуть нам... 
У с і (хором). Свято найкращого Зошита!

4.Щоб нам правильно писати
Та висловлювать думки,
Рідну мову треба знати
Треба вчити залюбки

5.Всі перлиночки народні
В зошит свій я запишу,
Вивчу загадки, прислів’я,
Вірш новенький я створю

6.Вивчайте мову українську
Дзвінкоголосу, ніжну, чарівну
Прекрасну, милу і чудову,
Як материнську пісню колискову

ПІСНЯ  «Вчать у школі»

Учитель. Так, не один чорновичок ви списали поки навчилися
                  каліграфічно, охайно писати перші цифри, літери, склади.
                  Як  не слухалися літери! Як важко було починати!
                  Пам’ятаєте, як ми кликали на допомогу палички – виручалочки!
Учень
                  Виручайте, палички, палички –виручалочки!
                  Та крокуйте рівно, а не боком
                  У мій перший –кращий зошит.
                  За рядок не вилізайте, спину прямо вам тримати
                    
                    1.Охайно рядок за рядочком
Виводить Наталя слова.
Недавно була в дитсадочку,
А зараз, дивіться, - дива:
Пишуть, пишуть пальчики
І кружечки, й палички,
Літери єднаються
Слухняно у слова.


2.«Мама, тато, небо »-
Написати треба,
Хилиться над зошитом
Учня голова.
Притомились пальчики,
Треба буть терплячими.
Сіються, мережаться слова
З рядка в рядок:
«Поле, ліс, діброва»-
Слово біля слова.
Заглядає сонечко
В зошит крізь віконечко,
Дивиться на літери,
Що вивело дитя.

3.Недавно – дуже дивно
Здавалося мені:
І як писати рівно

Ці літери трудні?
І навіть з паличкам
Не впораюсь – от гріх.
Криві та з карлючками,
Ну, просто, як на сміх,

4.А далі знов рядочок,
Мов бублик, кругле «О».
Мені аж серед ночі
Ввижалося воно.
Пишу – виходить криво,
Неначе пада вбік.
А потім я, на диво,
Писала вже красиво.
Старалась я не марно –
Кривуль ніде нема,
І ручка пише гарно,
Виписує сама.
І літеру і коло
Я можу написати,
І вже несу додому
«Відмінно»! Так тримати.

            Хто що пише
5.Пише хвостиком лисиця
слід по росяній траві.
Пише дятел, гарна птиця,
дивні знаки на корі.

6.Щось таємне пишуть риби
плавниками у ставку.
Зайчик сонячний на шибі
пише казку золоту.

7.Пише в хмарі блискавиця,
пише трактор на лану,
що уродиться пшениця,
дощ напоїть ярину.

1.Зелен клен химерні тіні
пише в парку на стежках.
Віражі свої в промінні
пише голуб, мирний птах.

2.В небесах під час навчання
вправи пишуть літаки …
Діти, сповнені старання,
також пишуть залюбки.
3.Лиш постукає ранок в віконце, 
Зацвірінькають перші пташки, 
Я біжу до школи за сонцем, 
І несу у портфелі книжки.
4.Я до школи іду за майбутнім, 
Щоб отримати різні знання, 
Щоби справдити всі сподівання, 
Щоб пишалася мною рідня.
5.Нас робота не лякає.
Треба вчитись — кожен знає!
Тож чекаєм побажань
Під вітрилом в морі знань!

        ПІСНЯ «Ми першокласники»



Вчитель. Діти, сьогодні нам  до школи прийшов лист,
                     у конверті — запрошення до країни Калігра­фії.
                                Королева Каліграфія пише, що знає про нашу участь у акції
                                 «Мій  перший найкращий зошит»  і хоче завітати до нас
                                на свято. Запросимо її?


ЗАХОДИТЬ КОРОЛЕВА

                 У моєму королівстві Свято каліграфії.
                  Вітаю всіх школяриків! Привіт усім малятам!
                  В моєму королівстві  я фігура головна.
                  Каліграфія – ось моє імя!
                  Велика в мене є рідня:
                  Мої братики маленькі,
                  І товстенькі, і тоненькі,
                  І старенькі, і нові –
                  Мої діти дорогі.
Я -  добра Фея-Чарівниця.
Я тих люблю, хто добре вчиться,
Запрошую тебе в країну Каліграфії!
Не треба тут вагань.
Країна ця, побачиш сам,    ,
Казкова і чудова.
Там, хто знань не має, плава дуже мілко,
Там роль важливу гратиме помилка.

Вчитель
Годиться! Рушай-но в путь
 І уважним дуже будь,
З піснею веселою йди
Та по сторонах гляди.
                                          ТАНОК «ВЕСЕЛКА»

      На сцену виходить  Король Зошит.
     Вчитель.
            Доброго дня
                     Король Зошит.
            Доброго дня! А хто ви такі? І що ви тут ро­бите на моїй землі?
                       Фея.
                               Це діти 1 класу НВК с.Русави                      
                      Я запросила їх до країни Каліграфії.


Король Зошит. Ну, добре! Якщо це ти їх запросила, тоді добре.
Вчитель. Вибачте, Ваше Величносте! Але ми бачимо вперше Вас,
               тому не знаємо, як Вас звуть
                    
                   Король Зошит. А щоб відгадати моє ім'я, потрібно відга­дати загадку.
                                
                      Чи в лінійку, чи в клітинку,
                      Чистим був, а за хвилинку
                      Мерехтить від цифр і літер...
                      Здогадались, хто я, діти?
                      Ручці я говорю: «Прошу!»
                      Це — шкільний учнівський... (зошит).

                 Король Зо ш и т.   Молодці діти. А ще в мене є друзі, які завжди допомагають
                     мені. Ось махну рукою вони і з’являться.
                 Виходять друзі Зошита.
                      Ручка
                    Ручка перша помічниця.
                    Все напише, як годиться.
        Ти ж школярик мусиш знати,
        Де коли і що писати.
Олівець
                    Олівець –малювець
                    дерев’яний жупанець
       Носа довгого він має
                    Після себе слід лишає
                    Якщо хочеш з ним дружити,
                    Треба ніс йому гострити
  Пенал
                                Щоб нічого не губилось
   І ніде не закотилось,
   у портфелі не шукалось,
   Під рукою опинялось-
   У пенал усе складіть
   І вночі спокійно спіть.
Лінійка                  ЛІНІЙКА
Лінійка
                                У лінійки ціль одна –
                                тільки лінія пряма.
                                Як її не повернеш,
                                пряму завжди проведеш.
                                Все відміряє як слід, -
                                Дивовижний винахід.

Гумка
        Я –гумочка мала,
        виручаю всіх здавна.
        Олівцю я помагаю,        
        помилки я виправляю.    
        Ручку виправлять не слід,      
        бо поганий буде слід!
 Папка             А за мене ви забули?   
                         Я теж важлива штука.
                         Без мене в зошита виростають вуха.      
                         Не ці вуха, ні! Ти скажи: -
                         Ось на зошиті, гляди!
П о ртфель
                                                      Я — Портфеличок шкільний,
                                                          Я великий і малий.
                                                          Маю я кишень багато,
                                                      Поспішаю я на свято.
                                                      І в школу кожен раз ти береш мене якраз.
                                                      На плечах твоїх ношуся, дуже я тобі згожуся,
                                                      Бо в кишені чарівній й поміщають все в мені:

                                                      Книжки, зошити, пенал і найвищий в школі бал.


Учитель

Діти, ви вмієте складати портфелик до школи?
Молодці!
А ось послухайте віршик як Миколка –першокласник збирався до школи.
Учень
Миколка –першокласник
    Перший раз малий Микола
Став збиратися до школи.
Олівець поклав у сумку,
Книги, ручку, зошит, гумку,
М’яч, перо, граблі, подушку,
На обід м’яку пампушку,
Двох ведмедиків, лопату,
Білочку руду хвостату,
Лук, і стріли, і рушницю,
Ще й пухкеньку паляницю,
Ще й стільця, стола, і парту,
І географічну карту,
Трактора, машинку, мило –
Вже й надворі звечоріло.
Сів Микола, дума думку:
«Чи усе поклав у сумку?» 

Гра «Збери портфель»

Учитель: Всі друзі зошита сьогодні у нас на святі. Вони завжди допомагають один
одному, і без них наші діти не змогли б гарно працювати на уроках. Тому я хочу,
щоб вони всі разом затанцювали танок.

ТАНОК «СОНЯЧНИЙ ЗАЙЧИК»


2 учні читають вірш
Хто то
На носі чорнило,
Немов їх чорнильним дощем покропило.
На кожній долонці написано: «Юра».
Скажіть вам не стрівся такий замазура?
У класі сидить він, розвісивши вуха,
Того не дочує, того не дослухав.
Та ще й ображається потім: «Дивіться!
Чого за контрольну мені одиниця?»
  в зошиті в нього –мов курка блукала,
Ще й лапками кожну сторінку торкала.
І що там таке –не в читаєш нічого.
Скажіть, ви не бачили хлопця такого?


Чи, може, когось хто у вас на прикметі,
Ви зараз у цім упізнали портреті?
3.Щоб оцінки гарні мати,
Треба зошит шанувати.
Не бруднити, не псувати,
Помилок не допускати.
І тобі на весь свій вік,
Він твій друг і помічник!
4.Книжечки маленькі,
Аркуші біленькі.
Вчаться всі писати,
І складати, і віднімати.


ПІСНЯ «Будем разом рахувати»

Королева Каліграфія
В нашому королівстві такий закон панує:
Кожен школярик свій зошит любить і  шанує
В нас друзів є багато,  всіх запрошуємо на свято!
Виходять Пляма і Помилка

                Танець Плями та Помилки 
Пляма: Вітаю вас! Я класна пляма!
              Мене всі люблять, всі чекають!
             Коли прийду, не проганяють.
             І розглядають, і ховають!
Помилка: І я вітаю вас! Я звусь  Помилка.
                  І поруч з вами опинюсь.
                  Прилипну, заморочу, затягну.
                  І двієчником стать допоможу!
Королева: Здається мені не туди ви попали.
Король зошит  У нас старанні учні!
Королева:  Вони гарно вчаться,  люблять і шанують свої зошити.
Король: Вони складають вірші про зошити. Ось послухайте
           6.Гарний зошиток в лінійку,
                Ось охайний і в клітинку.
                Всі в портфелику лежать,
                Хочуть нас навчить писать.       
         Гарно, чисто і охайно,
                Зрозуміло і старанно.
               7. Щоб всі букви не стрибали,
                Цифра з цифрою не грали.
                 Кожній цифрі виділяй
                 Свій “будиночок” – і край!
   Королева: Ну, що? Помилились ви, панянки!
Король зошит.
На моїх сторінках гарно виводьте
Цифри всі і літери, й правильно сидіть!
Я дуже серджуся і плачу,
Коли відчую і побачу,
Як рвуть листочки –сторінки,
Чи протирають до дірок
Невірно зроблений урок.
Отож, старанно все пишіть,
Мене не рвіть, а бережіть.

ПІСНЯ «ЧОМУЧКИ»
            Вчитель.     Діти, скажіть будь ласка.
                                 Яку роль у навчанні виконує зошит?
                                  Навіщо учням зошити
         Учень 1   Навчальна робота тісно пов’язана із зошитом, адже учні
         виконують різноманітні завдання , показують свої знання у зошиті. Написане
         допомагає краще запам’ятати матеріал.
         Учень 2   Зошит – це обличчя учня. Тому роботу в зошиті потрібно
         виконувати правильно та охайно. Спочатку треба подумати, пригадати
         правила, щоб не помилитись.
         Учень 3   За класну роботу в зошиті учні отримують молодці, а це
              показник результатів навчання. Тому  важливо працювати в зошиті старанно,
 адже в зошиті видно всю роботу учня.


-         Діти, ви знаєте, коли зошити всміхаються?

Учні :

- Зошити всміхаються:
·        Якщо з ними шанобливо поводяться;
·        Коли на них одягнена обгортка;
·        Коли вони правильно і охайно підписані;
·        Коли в них виконуються всі завдання;
·        Коли в них пишуть чисто і каліграфічно правильно;
·        Коли в них правильно виправляють помилки;
·        Коли в них дотримуються  вимоги єдиного орфографічного режиму.
                     А ЗАРАЗ РЕКЛАМА
Учень:
-         Перепрошую, а чи знаєте ви, як виправляти помилки, щоб вчителька не
     помітила і не знизила оцінку?
Учні :
-         Так знаємо. Можна стерти гумкою. А можна скористатися штрихом.
Учень:
-         Так. А ось я вам пропоную новий вид штриха. Спробуйте.
(Діти йдуть зі сцени і повертаються)
Учень:
-         Ну, як спробували новий штрих?
Учні :
-         Так, але вчителька все рівно помітила і присоромила, що так виправляти нечесно.
Тому ми вирішили виправляти, як вимагає єдиний орфографічний режим. Закреслити похилою лінією, а вгорі написати правильно

Королева Каліграфія.
Я бачу, що в цій школі дітки вміють берегти зошити, охайно їх ведуть.

Зошит : А яка гарна  виставка! Які тут зошити чистенькі, охайні.
 Як правильно і красиво написані роботи
Королева: Діти! Слухайте наказ! Нагородити хочу вас!
                  Нажаль, не всіх, а тільки тих,
                  У кого зошити кращі за всіх.

Нагороджуються діти грамотами за участь у акції.

Звання «Містер Каліграфія» та «Міс Каліграфія» отримали…
Зошит: Хоч закінчується свято,
                   Пам’ятайте всі, малята:

Королева: Старанно треба всім писати,
                   Не  дрімати і не спати.
                                   

Вчитель:                   Вчіться, діти, всі відмінно
                                     І поводьтеся сумлінно.
                                   Щоб батьки могли радіти,
                                   Що такі в них гарні діти!
ПІСНЯ КОРОЛЕВИ «НА ДОБРО»

Протягом  листопада - лютого 2013-2014 н .р.  1 клас  НВК с. Русави  брав
    участь у індивідуальній творчій справі «Мій перший найкращий зошит –
     мій перший успіх.»

Мета акції : успішна адаптація учнів перших класів до навчання спрямована на
зниження рівня  тривалості, подолання негативних емоційних станів в оволодінні навичками письма,забезпечення підвищення самооцінки,гуманізацію між особистих стосунків дітей та дорослих.

Завдання акції :
-          Оволодіння навичками каліграфічного письма.
-          Мотивування учнів перших класів до адекватної позитивної самооцінки.
-          Стимулювання сприятливих взаємовідносин у колективі.
-          Розвиток навичок саморегуляції емоційних станів.
-           
Було проведено такі  заходи:

* Перша зустріч  - свято «Посвята у школярики» - день відкриття акції.
* Бесіда «Як з’явилося письмо»
* Бесіда до Міжнародного дня толерантності.
* Ранкові зустрічі-ігри:
                  «Будьмо знайомі. Як я спілкуюся зі своїми друзями.»
  Друга зустріч – гра. Складання родовідного дерева «Хто на дерево заліз»
 «Просто так»
«Розкажи про ввічливі слова.»
*Гра «Я маю право…»
*Акція-звернення «Буде наша ялинонька жити».
*Акція підтримки «Я простягаю руку допомоги».
*Індивідуальна добродійна справа «Дякую». Всесвітній день «Спасибі»
*Міжнародний день обіймів.
*Презентація кожним учнем свого  доробку «Мій перший найкращий зошит –
  мій перший успіх»  на святі  зошита .


Немає коментарів:

Дописати коментар