середу, 12 жовтня 2016 р.

НОВОРІЧНЕ СВЯТО ДЛЯ 3 КЛАСУ

Ми бажаєм щастя Вам
 У великім світі у цім.
 Коли щасливий сам, радість подаруй усім.

 Знову рік Новий на землю йде,
 За собою він свята веде.
 І збирає в дружнім колі всіх-всіх нас.
 Лине скрізь дзвінкий, веселий сміх.
 Дід Мороз несе дарунків міх.
 І вітання щире облітає нас.





СВЯТО «НОВОРІЧНИЙ КАРНАВАЛ»
Ведуча.
День  за  днем,  за  тижнем тижні,
Непомітно  лине  час,
Різні  зміни  дивовижні  відбуваються  у  нас,
Глянь  довкола  оком  пильним
І побачиш  зміни  ці.
Ось повільно й неухильно
Йдуть  зимові  місяці.
(  Під  мелодію  заходять  місяці)

Грудень
Змерзлим  груддям  скрізь  і  всюди
Вкрились  поле  і  шляхи.
—    Це вже  грудень, — кажуть  люди
І  вдягають  кожушки.
Нам  мороз  не  докучає,
Не  страшний  нам  сніговій.
Грудень рік  новий кінчає,
Наступає  рік  новий.

Січень.
Подивись, з  початку  року
На  землі  лежать  сніги.
Скрізь, куди сягає  око,
Кучугури  навкруги.
Зустрічають  перше січня
Дуже  радо  малюки.
Скрізь  ялинки  новорічні,
Вже прикрасили  гілки.

Лютий.
Третій  місяць  зветься  лютий,
А  лютує  він  тому,
Що  нас віті  довго  бути
Не доводиться  йому.
Хоче  лютий,  щоб  на  світі
Танцювала  вік  зима.
Та  поволі  сонце  гріти
Починає  крадькома.

ПІСНЯ «СНІГ ЛАПАТИЙ»

Діти читають  вірші про  зиму
1 учень.
День у  день лише  негода,
Спочиває  вся  природа,
В сні  глибокому  дріма —
Все  те  скоїла  зима.
2 учень.
А до  нашого  віконця
Зазирнуло  вранці  сонце.
Тож, дівчата  і хлоп’ята,
Починаймо  наше  свято.
3 учень.
У  просторий  світлий  зал
Всіх  ялинка  кличе
Зустрічає 
наш клас
Свято  новорічне
4 учень.
Вис
ока,  до  самої  стелі,
Зелена,  струнка,  чепурна,
Один  лише  раз  до  оселі
Щороку  приходить  вона.
5 учень.
Її  проводжаючи , діти
Із  плачем  говорять  щораз:
— Чому  ти, ялинка, так  рідко
У  гості  приходиш  до  нас?
1 учень.
По  усіх  усюдах  нині
Чути  пісеньку  дзвінку.
Всі  малята  в  Україні
Круг  ялиноньки  в  танку.
2 учень.
Грай , ялинонька,вогнями,
Сяйте, кульки, в промінцях!
У  добрі  і  дружбі  з  нами
Буде  щастя  у  серцах.
3 учень.
Стріньмо  радісну  годину,
І  співучу, й  гомінку
В  колі  доброї  родини
І  веселому  танку.



4 учень.
Заспіваєм,  посміхнемось,
Пригадаємо  вірші,
До  ялиночки  зійдемось,
Потанцюєм  від  душі.
5учень.
У  веселім  карнавалі
Рік Новий  зібрав  малят
Зустрічати  гарне  свято
Найчудовіше  зі  свят.
1 учень.
Радо  ми  усіх  приймаєм,
Хто  у  гості  завітав.
Разом  з  вами  починаєм
Наш  веселий  карнавал.
2 учень.
В  Новорічну  ніч  чарівну
Відбуваються  дива.
Під  ялинкою  сьогодні
Добра  казка  ожива.
3 учень.
Тут  немає  місця  сваркам,
А  дзвенить  веселий  сміх.
В  нашій  школі  нині  свято —
Рік Новий  для  нас  усіх.

ПІСНЯ «З НОВИМ РОКОМ»

Вч: Мов метелики срібні над нами, закружляли сніжинки малі, новий рік із новими піснями йде по нашій вкраїнській землі, запаливши вогні золоті, він заходить у наші будинки нам бажає добрау житті.
Учень: Скільки радості й сміху навколо в кожнім домі у кожнім дворі. У святковім убранні до школи, поспішають усі школярі. Під ногами дорога іскриться, всіх вітає красуня - Зима, рожевіють усміхнені лиця ні кінця їм ні краю нема.
Вч: Хай же срібні кружляють сніжинки, новорічний стрічають час, нам сіяє весела ялинка і на свято запрошує Вас. А ти колись був у казці?
Учень: Я читав їх, адже читаючи ми подорожуємо різними світами, знайомимося з новими казковими героями і поринаємо у їхнє життя.
Вч: Я знаю що у новорічну ніч збуваються усі мрії, бажання і
трапляються чудеса. Я б дуже хотіла опинитись у справжній казці.
Учень: А це хіба можливо?
Вч: Звичайно, потрібно тільки дуже цього захотіти.

Пісня «ЛІСОВЕ СВЯТО»

Виходить Кіт  у  чоботях
Кіт.
Як  я  гарно  вполював!
Диво- птицю упіймав!

Жар -птиця.
Це - пташка  неземна,
Це  — Жар — птиця  чарівна,
Вмі
є вона  дива  творити.
Тільки  про
сить   відпустити,
Бо загин
е  у  неволі,
Т
а  бажання  всі  твої
Викона
є,  як  свої.
Кіт.
Що ж я  можу  побажати?
Я  й  не  знаю,  що  казати
(задумується)
Хай  герої  всіх  казок
Завітають  хоч  разок!
(відпускає  Жар — птицю)
Жар- птиця.
Відпускаєш  ти  жар-птицю?
Дякую  тобі  за  це!
Ось  візьми 
її  перо,
Як  вогонь  горить  воно.
Ним  махни  один  лиш  раз —
Прийде  казка  вмить  до вас!

ТАНЕЦЬ  «ПРИХОДИТЕ В ГОСТИ»
Кіт (змахує  пером).
Ти  чаруй,перо, чаруй,
Гарну  казку  подаруй.

( Заходить Принц)
Принц
Ой,  як  тут  гарно!
Ялиночка  сяє
І  зараз, мабуть,
Гості  до  вас  завітають?

( виходить  Попелюшка)

Принц.
— Хто,ви, незнайомко?!

Попелюшка.
З казки прямо я до вас,
Любі друзі і подружки.
В новорічний дивний час
Вас вітає Попелюшка.
З Новим Роком вас вітаю.
Зичу свят веселих вам.
Щастя й радості бажаю
Усім дітям і гостям.
Дива – звичайно це чудово.
Вони в житті трапляються.
Прийдуть вони обов’язково
До того, хто старається.
А, хто веде себе не чемно,
В навчанні не встигає –
Чекає дива він даремно,
Таких воно минає.
Та у вас тут дуже мило,
Всі чарівні, всі казкові.
Щоби щастя вас зустріло
І були ви всі здорові.
Принц.
Ви, незнайомко, дуже  красива,
Ви  справжня  красуня,
Та  ви  ж  справжнє  диво.
Я  хочу  запросити  вас  на  вальс.

ТАНОК «ВАЛЬС НОВОРІЧНИЙ»
Кіт (змахує  пером).
Ти  чаруй,перо, чаруй,
Гарну  казку  подаруй.

Білосніжка.
Куди я  потрапила?  Що  це  за  диво?
Вогнями  палац  виграває  красивий.
І  дерево  дивне  горить  на  весь  зал.

Кіт.
Привіт, незнайомко, прошу  на  бал!

Білосніжка.
 Мене гноми розбудили
І прийти до вас просили.
Кажуть тут найкращі в світі,
Найщиріші милі діти.
А ялинка молода,
Наче влітку вигляда:
І зелена, і весела
Звеселя міста і села.
Казкових героїв на святі багато,
Бо хочеться всім Новий рік зустрічати.
Вітаю Вас , милі, із святом вітаю.
І справжньої дружби для всіх побажаю.
Дружіть між собою і з книжкою теж.
Хай радість дитинства зростає без меж.
Дружіть і з тваринами, квіти любіть,
Добро у серцях назавжди збережіть.
А  тепер давайте ну
Закружляєм  у  танку!
НОВОРІЧНА ПОЛЬКА
Вовк.
Не  хвилюйтеся,бабусі,
Не  турбуйтеся,  матусі!
Не  такий  страшний  я  звір —
Ваших  діток я  не  з’їм!
А  ви  не  бачили  Червоної  Шапочки?

Червона  Шапочка.
До  бабусі  в  гості  я
Іду  по  стежинці.
Із  собою  принесу
Їй  смачні  гостинці.

ПІСНЯ ЧЕРВОНОЇ ШАПОЧКИ
Вовк.
Добрий  день, Червона  Шапочка!
Як  тобі  добре,  ідеш  до  бабусі,
А  мені  і  піти  ні  до  кого.
Червона Шапочка.
Ходімо  зі  мною.
В  моєму  кошику  є  загадки.
Ми  загадаємо  їх   дітям.
( Загадують  загадки)

Кіт (змахує  пером).
Ти  чаруй,перо, чаруй,
Гарну  казку  подаруй.

Дід Мороз: Хто за мною тут питає?
Дід Мороз роботу знає.
Я багато де вже був
І за вас я не забув.
По всьому світу я ходив
Багато бачив всяких див.
Ще в цьому домі не бував,
Вас з Новим роком не вітав.

Снігуронька: Ой як весело у вас,
Я рада вас зустріти .
Хай буде радісний цей час,
І з Новим роком, діти.

Дід Мороз:
Незабаром Рік Новий переступить ваш поріг
Хай до вас він завітає
З тим, що серце забажає
Щоб приніс він вам у хату
Щастя й радості багато,
Хай здоров”я цілий міх
Принесе на ваш поріг.


Снігуронька: Ми бажаєм в добрий час,
Щоб добро гостило в вас.
Здоровішими щоб стали,
В домі щоб достаток мали.
Вч.
Ой, чудові у нас гості.
Це все радісно для всіх.
Тільки от ялинка досі
Не світить вогників своїх.

Дід Мороз:
Не хвилюйтесь, допоможу.
І засяють всі вогні.
Засвітить ялинку можу
В новорічні гарні дні.
... А ну ялинка красная,
Світись вогнями ясними.
(засвічується ялинка)
ХОРОВОД «ЯЛИНОЧКА»
Вч: Можна вже тапер сказати:
Здрастуй, новорічне свято,
Ти ступай веселим кроком,
Ну а вас всіх з Новим Роком!

Дід Мороз: Гарно, гарно , любі діти,
Я оце відразу,
Співаючи помолодшав
Літ на сорок зразу.
А тепер, мої малята,
Ми пограємось завзято.

(гра “Кущики  ялиночки”)

Дід Мороз проводить гру «Я»
Хто весело Новий рік зустрічає?
Хто танцює і співає?
Хто помагати готовий всім
І дорослим, і малим?
Хто у класі ставить ріжки,
Не забуває про підніжки?
Хто має кругозір широкий,
Завжди готовий до уроків?
Хто приходить в школу в строк,
На четвертий аж урок?
Хто з вас добре серце має
Хто стареньким  допомагає?
Хто, хоч як буває туго,
Не залишить в біді друга?
Хто поважає маму й тата
У будні і у свята?
Хто із людей сміється,
Якщо щось не вдається?
Хто з вас готовий помагати
І добра лиш всім бажати?
ПІСНЯ «БІЛА  КАЗКА»

Вчитель. У лісі, лісі темному Баба Яга жила. 
На диво дуже гарною і доброю була. 
Але одного разу, мабуть, впізнали, друзі, 
у неї поселилося – домовенятко Кузя. 

ВКЛЮЧАЄТЬСЯ СВІТЛО. ЗА СТОЛОМ СИДИТЬ КУЗЯ, П′Є ЧАЙ. БАБА ЯГА ВИНОСИТЬ ВАТРУШКИ НА БЛЮДЕЧКУ. 

Б.Я. До чаю, мій соколику, 
радосте моя , ватрушечок 
свіженьких я зранку напекла. 

КУЗЯ. Не хочу я ватрушки, 
не став її на стіл, 
із сиром люблю пиріжки, 
я пиріжків хотів. 

КУЗЯ ПЛАЧЕ, СТУКАЄ ЛОЖКОЮ ПО СТОЛУ. 

Б.Я. Янтарний, мій, смарагдовий, 
дорогоцінний мій, 
Попробуй хоч однесеньку 
і слізоньки не лий! 

Б.Я. ПІДСОВУЄ ТАРІЛКУ ДО КУЗІ Й ВИТИРАЄ ЙОМУ СЛЬОЗИ. 

КУЗЯ. У пиріжечку сир в середині дріма, 
а у ватрушці зверху, то й їж її сама! 

КУЗЯ ВСТАЄ З –ЗА СТОЛУ, ХОДИТЬ НАВКОЛО. 

Б.Я. Лебедику, пустунчику, вгамуйся і не плач, 
на Новий рік спечу і пиріжечки
і калач. 
І бубличків, і пряничків, й цукерок накуплю, 
Ну, посміхнися, Кузенько, я ж так тебе люблю. 

Б.Я. ПРИГОРТАЄ КУЗЮ, ВІН ЇЇ ВІДШТОВХУЄ. 

КУЗЯ. Чому досі мовчала, підступная, лихая, 
вже Новий рік на носі, а я про це не знаю! 
А в нас нема ялинки, нема що прикрашати, 
І Новий рік не прийде, не буде у нас свята? 

КУЗЯ ПЛАЧЕ. 

Б.Я. Не плач, маленька киця, я ж в тебе чарівниця. 
Зберуся за хвилинку і принесу ялинку.( Б.Я. підходить до ялинки) 
Ну ось, ця підходяща: найвища і найкраща! 
Ніхто такої не знайде із лісової хащі. 

КУЗЯ. Хотілось, щоб на свято гостей було багато. 
Снігурка з Дід Морозом, щоби прийшли у гості. 

Б.Я. Стара я Кузю, стала і ступа знов зламалась. 
А то б для тебе серденько, Снігуроньку б дістала! 
Мороза б запросила , моє дитятко миле. 
Та дуже вже далеко, немає в мене сили! 

Ну досі вже чекати, об′яву слід писати! 
Пиши швиденько, Кузю, гукай у гості друзів! 

ОГОЛОШЕННЯ. 
Домовенятко Кузя шукає нових друзів,
бо сумно сиротині у лісовій хатині. 
Гостинців є багато на Новорічне свято,
ялинка якнайкраща із лісової хащі. 
І музика весела щодня звучить у хаті.
Приходьте швидше в гості ми будем танцювати,
В цікаві ігри грати, і пісеньки співати,
Приходьте, любі друзі, на Новорічне свято! 
Б.Я. Який чудовий віршик, ти Кузенько, поет! 
Негайно його відішлем ми з вами в Інтернет 

КУЗЯ. Об′яву цю побачать і в лісі і у місті 
на свято Новорічне усіх, усіх покличте! 
А ви часу не гайте, швиденько теж вдягайтесь, 
Бабуню, чепуріться, мерщій гостей стрічайте! 

Б.Я. ПРИЧЕСУЄ КУЗЮ. ВДЯГАЄ КОРОНУ НА ГОЛОВУ І ХУСТКУ НА ПЛЕЧІ. 

Б.Я. Ну ось ми готові до зустрічі гостей. Самовар закипає, чай готовий. 

ТАНОК Б.Я., КУЗІ

Снігурочка: Радість і спокій на душу лягли,
Сум відлетів далеченько...
Потішили діда діти малі.
- Та час нам, дідусю старенький.

Дід Мороз: Спершу, ніж іти мені
В далекий білий світ,
За гарні танці і пісні
Подякувати слід.

Снігуронька: Ми багато веселились,
Танцювали і співали.
Треба нам вже від”їжджати,
Інших діток привітати.
Тож прийміть ви  на прощання
Наші щирі побажання:
 Хай вам сонечко сміється,
І наука хай дається.

Дід Мороз:Не привчайтесь у роботі
Відкладати все на потім.
Хай щастить вам, діти, всюди,
Хай ростуть з вас гарні люди.

Снігурка.
Ви  багато  веселились,
Танцювали  і  співали.
Треба  свято  вже  кінчати,
А  нам  далі  вирушати.
Дід Мороз.
Дорогі  друзі, прийшов  час  прощатися.
Якщо  ви  щасливі, то ми тут  не даремно!
Снігуронька.
Здавна вже так повелося всюди,
Що на щастя Дід Мороз
Щось дарує людям.
То ж скажи ти, дідусю,
Що даруєш нині
Цій дружній родині?
Дід Мороз.
Найкращий подарунок вони вже мають,
То сонце свободи у рідному краї,
А другий подарунок у нашій країні —
То щастя і радість у кожній родині,
А третій подарунок, що є на прикметі, —
То мир довговічний на нашій планеті.
Як ці найдорожчі три речі в нас будуть,
Щасливі у Році Новому всі будуть.
І на останок приніс вам дарунок —
Це величенький доволі пакунок.
(розкривається мішок, звідти вилазить хлопчик —   Новий Рік)
Новий рік:
Я сьогодні рано встав,
Бо до вас я поспішав.
Я не йшов, а просто біг,
Дуже радий, що я встиг.
Ручки, ніжки вже щемлять,
Щоки радістю горять.
Всіх зі святом я вітаю,
Щастя й радості бажаю.
Навчання хай вам вдається,
Доля хай до вас сміється.
Щоб цвіли ви на землі,
Ніби квіти весняні.
Щоб скоріше виростали діточки маленькі
І прославили навік Україну-неньку!

Снігуронька.
О! Постривайте, годинник вже б’є
І на майбутнє надію дає.

(Діти по черзі говорять)
РАЗ!    Це рік Новий в права вступає.
ДВА!   Його кожна людина на свято чекає.
ТРИ!   Запалює вогники в кожній оселі.
ЧОТИРИ!     Дарує всім рідним свій настрій веселий.
П’ЯТЬ!     Рік весь минулий згадаємо тихо.
ШІСТЬ!   Хай дім наш обходить небачене лихо.
СІМ!     Згадаємо радість, згадаєм печаль.
ВІСІМ!   Хай плинуть ці роздуми в синюю даль.
ДЕВ’ЯТЬ!  Хай нива хлібом колоситься.
ДЕСЯТЬ!   Хай все задумане здійсниться.
ОДИНАДЦЯТЬ!   Хай вам щастить на кожнім кроці.
ДВАНАДЦЯТЬ!    Здоров’я, щастя в Новім Році!!!
( Звучить пісня)
































Хто білить борошном всю землю, 
Малює крейдою на вікнах? 
Хто шиє пухові перини 
І прикрашає річки сріблом? 
(Зима.) 

Ковдра біла не руками зшита, 
Не ткана, не кроєна, 
З неба на землю послана. 
(Сніг.) 

Біла зірка з неба впала 
На долоню і пропала. 
(Сніжинка.) 

У холодну зимню пору
Стоїть бабця серед двору.
У бабусі біла шуба,
Діткам бабця мила й люба,
З ними грається охоче,
Та до хати йти не хоче. (Баба Снігова)

Усе літо стояли, 
На зиму чекали. 
Діждались пори — 
Помчали з гори. 
(Санчата.) 

Всі танцюють і співають, 
Скрізь луна веселий сміх, 
Це тому, що у нас свято. 
Що за свято? (Новий Рік!) 

Хто приємну має силу, 
Щоб творити білий килим, 
Візерунками із сніжинок _ 
Вкрити рученьки ялинок, 
Покружляти в чистім полі, 
Нагулятися на волі? 
Дітям перший я дружок. 
А зовуть мене ... (сніжок) 





Прийшов до нас гість
та зробив нам міст
без сокири, без долота -
швидка й міцна робота. (Лід)
 
Прийшла баба з вітрами
Та з білими снігами.
Привела з собою
Діда з бородою. (Зима і Дід Мороз)

Зелену сукню маю,
Ніколи не міняю,
Один - єдиний раз на рік
ЇЇ я прикрашаю. (Ялинка)


Влітку коні спочивають,
Взимку діточок катають.
Коні ці не просять їжі.
Хто ж вони? Звичайно... (лижі)

Невеличкі дві хатини,
В них м'які і теплі стіни.
По п'ять братиків малих
Прожива в хатинах тих. (Рукавички)

Узори вишиває
Без голки і без нитки.
Улітку спочиває,
А взимку - дуже рідко. (Мороз)










ОГОЛОШЕННЯ. 
Домовенятко Кузя шукає нових друзів,
бо сумно сиротині у лісовій хатині. 
Гостинців є багато на Новорічне свято,
ялинка якнайкраща із лісової хащі. 
І музика весела щодня звучить у хаті.
Приходьте швидше в гості ми будем танцювати,
В цікаві ігри грати, і пісеньки співати,
Приходьте, любі друзі, на Новорічне свято!


Немає коментарів:

Дописати коментар