середу, 12 жовтня 2016 р.

МИ ТЕПЕР НЕ ПРОСТО ДІТИ

«Ми тепер не просто діти.
Ми вже справжні школярі.»



Мета:  Формувати  в першокласників позицію учня, підводити їх до розуміння нових обов’язків, почуття повноправного члена великої шкільної родини
Домагатися розуміння необхідності дотримуватися сформульованих у класі правил поведінки.
Сприяти підвищенню шкільної мотивації, усвідомленню специфіки позиції школяра.
Виховувати почуття гордості за свою школу.



Сьогодні свято радістю багате
Сьогодні ви – шановні мами й тата
До своїх діток – веселих та завзятих
На іменини в школу всі прийшли.
Тож як годиться , хочу всіх вас привітати
Добра, здоровя, радості вам побажати
А ми сьогодні будем  звітувати
Чого навчились в школі хочем показати.


ЗВУЧИТЬ МЕЛОДІЯ «ЧОГО ВЧАТЬ У ШКОЛІ» виходять діти.

Вч. Давайте запросимо до нас самих дорогих і головних, винуватців сьогоднішнього дня – наших першокласників.

 ДІТИ: Нас 8 –  ми одна сімя
            І хочемо все знати
            Від А до Я.

Вч.У нас всi - особливi,
Кожен з нас хороший.
Хто з нас хто, i як вас бачимо –
 Зараз оголосимо.

·        Є в нас в класі Андрійко
Ніхто не скаже  - неумійко.
Хлопчик гарно вже читає,
Пише сам і вирізає.
Любить він м’яча ганяти
І в розмальовці фарбувати.

·        А Олежка в нас спокійний
Дуже скромний і погідний.
Вміє вже книжки читати,
На уроках гарно відповідати.
Та й поводиться він чемно-
Бо школяр він недаремно.

·        Є в класі дівчинка маленька-
І гарненька й чепурненька.
Старанно буквочки виводить
І на уроці не підводить.
Любить Маша ще й співати,
Учням всім допомагати.

·        Даша – дівчинка проворна,
І швиденька і метка.
Гарно вже вона читає
І писати полюбляє.
Дружить в класі з усіма –
Гарна подружка вона.

·        Ну а цей хлопчина –
Наче та пружина.
Скрізь встигає побувати
Але любить вже писати,
Вирізати і ліпити,
Разом зі мною букви вчити.
Олексій все хоче знати –
Будем йому допомагати.

·        Марійка наша в школі хоче
Навчитись читати й писати.
І хоч не виходить в неї все –
Вона старається понад усе.
Любить вона малювати,
І з дітками в ігри веселі грати.

·        В школу Максимко вчитись прийшов
Друзів хороших тут він знайшов.
Пише й читає хлопчик охоче,
Бо відмінником стати він дуже хоче.
Працює Максим на уроці завзято,
А на перерві любить м’яча поганяти.

·        Саїд – в нас хлопчик тихенький,
Скромний і дуже гарненький.
На перерві поводиться чемно,
І на уроці сидить недаремно.
Вміє він гарно писати,до 10 рахувати.
Хоче Саїд успішним стати,
Хоче все на світі знати.

Вч.Дорогі діти, батьки, присутні! Сьогодні ми зібралися на наше перше свято.
— Ми навчаємося у школі  вже 12 тижнів.
і  сьогодні повинні переконати присутніх, що ви вже стали учнями , справжніми школярами!
 
— А зараз спробуємо пригадати той перший день , коли ви переступили поріг нашої школи . Це було 1 вересня 

ПІСНЯ «ПЕРШИЙ РАЗ У ПЕРШИЙ КЛАС»

1.Ми вам раді, люди добрі
І вітаєм щиро вас!
І запрошуємо ласкаво
На урок – свято в перший клас!

П’ятикласники:
1-ий .
Зібрались дружно ми на свято
У цей осінній, добрий час
Щоб вам удачі побажати,
У школярі прийняти вас.
2-ий.
І тата й мами вам бажають
Доріг щасливих і легких
А нині й ми вас  всіх вітаєм
Нових школяриків своїх.

Учитель:
Шановні батьки! За час навчання в школі наші з вами діти вже багато чого навчились: уважно слухати вчителя, чемно поводитись на уроках і перервах, самостійно готуватися до уроків., читати, писати, малювати та робити аплікації.

Учні:
2.Сьогодні ми вкотре до школи
Вже без хвилювання прийшли.
Узявши букварики в руки,
Навчання, свій труд почали.

3. Нехай же усі шкільні роки
Триває для нас це свято
Хоч поки що нас до школи
Приводять мами, бабусі чи тато  

4. Вони привели нас для того,
Щоб ми тут знання здобували
І вчительці першій вручили,
У руки надійні віддали.


5. Бажаєм всім щастя й здоров’я,
Бажаємо миру й тепла.
Щоб вся дітвора  на уроках
Старанна  й слухнянна були.

6.Наші любі мами й тата.
Бабусі й дідусі!
Ми вам будем звітувати чого навчились в школі.
Щоб потішить вас доволі!

7.Ми всі перезнайомились
-         Із  друзями вже стали
-         Із зошитами, книжками та дзвоником шкільним
-         З учителькою нашою ми кожен день мандруємо
          В світ знань, і назавжди всі захопились ним


1 Ми вранці до школи рушаєм
Тут друзів своїх зустрічаєм
Тривожний, щасливий цей час,
Наш клас нас чекає щораз.

2.І вчителька наша привітна
Для нас наче матінка рідна
І ми – однокласники – з нею
Живем однією сім’єю.

3.Наша праця – це навчання
Малювання і читання
Додавання, віднімання..
Це терпіння і старання.

4.Хочем вміти всі писати,
Рахувати й малювати,
І читати вирізати
Дуже любим танцювати.

5.Хочем вчитися співати
І м’яча  ми любим  грати
Хочемо вірші складати
Гроші вчитись заробляти.

Пісня «Я- школярка»


Вчитель: - Дорогі діти! Ось уже три місяці ми з вами навчаємось у школі у її величності  Королеви Знань. Вона сьогодні влаштувала дивовижне свято. Усіх сміливців, які випробувань не бояться, вона запросила на бал.  А хто всі завдання виконає вправно, той від Королеви Знань отримає визнання і титул справжнього школяра!
(Прислухається)
-                    А ось здається, і сама Королева!
(Звучить музика. Королева  заходить до класу)


Вчитель: - Добрий день, Ваша величносте!

Королева: - Добрий день! Я рада бачити усіх, хто сьогодні завітав до мого Королівства на дивовижний Бал!
Але найдорожчий, найочікуваніший гість для мене – це звісно Ви, шановна Оксана Анатоліівна, та ваші розумні, кмітливі й чарівні вихованці!

Вчитель: - Шановна Королева Знань!  Мої учні хочуть вам показати, чого вони навчилися протягом 3-х місяців. Кожен з них готовий довести вам, що годен звання школяра.

Королева: - Я рада чути це! Я рада бачити вас, любі хлопчики й дівчатка, на моєму Балу. Від вашої вчительки дізналася, що ви дуже працьовиті, розумні, веселі, а ще любите співати. Це правда?

Вчитель: - Дійсно так, Королево. А щоб підтвердити свої слова, пропонуємо послухати пісню.

ПІСНЯ «ПЕРШИЙ ДЗВОНИК»



Королева: - Співаєте ви чудово! Дякую вам, що звеселили і мене, і гостей. Запрошую вас, усіх сісти та перепочити. Діти, покажіть, що ще вмієте, чого вже навчилися?

Вчитель: - А ще ми вивчили всі цифри з математики.

Учень:     Математика – наука точна і серйозна
І прожити нам без неї навіть дня не можна
Щось купити в магазині,
Гроші полічити,
Чи задачу розв’язати,
Гостей запросити.
Треба вміти додавати,
Множити, ділити,
Більше й менше визначати,
Креслити, лічити.
Тож вивчаєм цю науку
Старанно, серйозно,
І тоді усі завдання
Виконати буде просто.



Вчитель: - Тож, нашими помічниками при вивченні математики стають цифри. Запрошуємо цифри до нас на свято.

Цифра 1     
Я – один чи одиниця,
І тонка, й струнка, мов спиця.

Цифра 2
А я цифра 2,
У мене кругла голова,
Довгий хвіст
Зігнута шийка
Ос така, як бачиш двійка.

Цифра 3.  
Я – трійка, третій із значків.
Складена із двох гачків.

Цифра 4.  
Я – чотири, жартівливо
Вигинаю лікоть вліво.

Цифра 5.   
А я – цифра п’ять.
Люблю дуже танцювать.
Руку вправо простягнула
Ніжку бубликом зігнула.

Цифра 6
Я – цифра шість, немов замок.
Знизу круг, вгорі гачок.

Цифра 7.      
Я – цифра сім, як кочерга,
В мене, бач, одна нога.

Цифра 8.  
Я – цифра вісім, два кільця
Без початку і кінця.

Цифра 9.    
Цифра дев’ять я чи дев’ятка –
Наче в цирку акробатка,
Сторчака як перевернеться
Зразу шісткою обернеться.

Вчитель: - Ось круглий нуль, або нічого, послухайте казочку про нього.

-                    Веселий Нуль прошепотів сусідці Одиниці:
 Нуль: - З тобою поруч я б хотів постояти, сестрице!     

Одиниця: - Ні! Ти Нуль, число нікчемне. Не стій зі мною, бо мені це зовсім неприємно!

Вчитель: - А Нуль на це:
Нуль: - Я знаю сам, що в світі значу мало.
Та якби поруч стати нам,
Десяткою б ти стала
Поглянь на себе:
Ти ж у нас мала і худорлява
Та станеш більшою ти враз,
Коли я стану справа.

Я –круглий, наче буква О,
Цифра О, або ніщо.
Як стою я сам самісінький
То й не значу нічогісінько.
Та як одиницю поруч
Поставити праворуч,
То із двох значків у нас
Цифра 10 стане враз!

Танок «два жди два»


Королева: - Ой, що це? Хто це стукає?

Це, мабуть, Король із сусіднього королівства – Неумійко.
(Входить Неумійко)

Неумійко – Мене знать повинні всі: і дорослі і малі! Я – неумійко, Король країни Лінивія. Саме в моєму Королівстві живуть Фея Ліні і фея Вередуха. Це вони розповіли мені, що у вас тут свято, що ви дорогенькі, мої друзі, вже в школі навчаєтесь.
(говорить, ніби хоче плакати)

Королева: - Я Вас, Неумійко, на свято не запрошувала!

Вчитель: - І мої учні вам зовсім не друзі, і плакати тут нічого, у нас свято – ми у школі вже навчаємося.

Неумійко: - Діти, не ходіть до школи! Вас тут мучать: читати, писати змушують, таблицю множення зубрити, на фізкультурі бігати треба, англійською мовою розмовляти – бррр… Жах!
Краще ходімо до мого королівства – у мене нічого вчити не треба, а тільки лежиш собі на дивані, і лінуєшся, і лінуєшся.

Королева: - Ага! аж поки не перетворишся на звичайне поросятко!
-                    Не слухайте його,діти, він підступний і хитрий!

Неумійко: - Вони не хочуть вчитися, не хочуть ходити до школи.

Вчитель: - Це неправда, мої учні дуже розумні і кмітливі, і усі хочуть ходити до школи. Саме тому ми і зібралися на свято до Королеви знань, щоб вона нас перевірила і своїм королівським Указом призначила кожному високий титул «Справжній школяр».

Неумійко: (сміється) А вони не складуть іспити!

Королева: - А це ще ми подивимось!

Неумійко: - Якщо діти не виконують завдання королеви Знань, я заберу їх у своє королівство Лінивію!

Королева: - А якщо вони їх виконають, то ти, Неумійко, назавжди заберешся з мого королівства!

Вчитель: -Діти, не бійтесь цього Неумійка, адже він нічого не вміє.
А ми з вами три місяці навчаємось у школі, добре працювали. Тож я впевнена, що ми зможемо разом з вами вигнати його з королівства Знань. Йому тут нічого робити. А за добру працю Королева нагородить кожного титулом «Справжній школяр»
 - Чи готові ви до іспиту?

Діти: - Ми готові, Королева, до іспиту.

Вчитель:

 1 Гра «ЯКИЙ СКЛАД ЗАГУБИВСЯ?»
(Наприклад: дівчин--, хлоп--, ді--, де- -во, со- -ка). 

 2 Гра «Букви жартують»
Воротар м’ячі ловив,
Не зловив аж п’ять волів. (Голів)
Кинула шишку на мене зозуля —
В мене на л
обі з’явилася куля. (Ґуля)
Мама з бочками пішла
По дорозі край села. (Дочками)
Сіли в ложку — та айда,
Річкою пливе вода. (Лодку)

 3.Гра«ЗБЕРИ БУКЕТ» 
 Леся та Іванко збирають букет для мами. Але Леся може брати тільки квіти, назви яких починаються з м’яких приголосних. А Іванко – назви яких починаються з твердих приголосних. Допоможіть дітям. Лесі допомагають дівчатка, а Іванкові – хлопчики. Тюльпан, нарцис, троянда, півонія, айстра, ромашка, лілія… 


Королева: - Молодці! Все ви знаєте, тож отримуєте за 1-й іспит 12 балів.

Неумійко: (трохи розчаровано)
-                    Це ще нічого не значить, я впевнений, що вони не вміють рахувати, задачі розв’язувати.

Вчитель: - І рахувати ми теж вміємо! От тільки відпочинемо.

ФІЗПАУЗА «Я лисичка.»

Вчитель проводить ігри
         1 завдання: «Поставити кораблі по порядку» і відправити у плавання.
        
          3 завдання: «Задачі – вірші»
1) Горобець і 3 синиці
Он летять до годівниці,
Скільки птахів, підкажіть
Будуть вдячні за обід?
                           (1+3=4)

2)7 цукерок Толя мав
Дві цукерки мамі дав
Дві – малій сестричці Олі.
А лишилось скільки в Толі?
                          (7-2-2=3)

3)Були у нашому дворі
5 горобців, з снігурі
Хто може скласти лік птахам
Всім горобцям і снігурам?
                            (5+3=8)
       4)Пташка мала пташенят –
Вісім веселих малят
Раптом трапилась біда,
Випало одне з гнізда
Скільки пташок же тоді
Залишилося в гнізді?
                              (8-1=7)
Королева: - Чудово! Всі завдання виконали правильно! Тож і за це завдання 12 балів!

Неумійко: (сердито) – Що за діти пішли? Усе знають, усе вміють, нема з ким і полінуватися. Ну,читати і рахувати вони вміють, а чи танцювати вони вміють?

Вчитель: Гей, музики, веселіше грайте. А ви, любі діти,танцювати починайте!
Танець качат.

Королева: - І танцюють вони теж на 12 балів!

Неумійко: (сердито, роздратовано, істерично)
-                    Ні, ні, ні, я так не хочу (зрадівши)
-                    О, у мене є останній шанс – англійська мова. Вона важка і незрозуміла, її ось діти, мабуть і не знають!

Королева: - Як тільки діти виконають і це завдання – ти заберешся геть!

Неумійко: - Не поспішай, Королево, можливо вони його не виконають?!





Дитина: Англійська мова не складна,        
Вона цікава й чарівна.
Як добре ми англійську будемо вивчати,
То зможемо в країни далекі мандрувати.

2.Знайти чудових друзів, спілкуватись.        
Тому не будемо ми лінуватись.
А щоб усіх переконать, що ми працьовиті,
Англійською мовою зараз будемо з вами говорити.

Пісня англійською

Королева: - молодці, друзі, гарно ви англійську мову вивчили, добре працювали.
(до Неумійка)
-                    Поглянь-но, Неумійко. Діти довели усім присутнім, що вони розумні, кмітливі, веселі, працьовиті, талановиті, що вони справжні школярі!

Неумійко: - Неправильні у вас якісь діти. Учитись їм хочеться! Тьху…пішов я інших вредненьких та лінивеньких шукати, мені тут все одно нічого робити.

Королева: - Прощавай. Маю велику надію, що більше ні я, ні діти тебе не побачимо.
-                    Подивись навколо – світ такий прекрасний.
Є багато різних і корисних справ:
Прочитав ти книжку – це вже добре діло.
І не будеш на уроці ти «ловити гав»
І крокуй упевнено по життю та сміло,
Щоб тебе ніхто не зупинив.
А розумні люди зараз всюди треба
Стільки є цікавих і розумних справ,
І знаннями можеш підкорити небо,
Щоб для всього людства ти корисним став.

Учні: 1. Спитай тата, спитай у  мами         
Які професії у них.
Професій в світі є чимало
Сповна їх вистачить для всіх.

2. Та є одна з-поміж професій,                  
Якої вчаться всі в житті
Яка для кожного найкраща,
Якої вчимося і ми.

3. Учитель  чи геолог,                                   
Письменник, слюсар чи шахтар.
Всі називають головною
Одну професію – школяр.

4. Бо всім відомо, що без школи,                 
Без знань, що мусиш там набуть,
Не станеш у житті ніколи,
Тим, ким з дитинства мрієш буть.

Вчитель: - А зараз Королева Знань зачитає Наказ Країни Знань
Дорогі першокласники!
За Наказом Країни Знань присвоюю вам звання «Справжній учень» і вручаю вам «Наші шкільні заповіді»
КОРОЛЕВА НАГОРОДЖУЄ КОЖНОГО УЧНЯ МЕДАЛЛЮ «СПРАВЖНІЙ ШКОЛЯР»
Вчитель: - Отже, діти, цей титул дає вам право щодня ходити до школи на уроки, бути справжніми учнями.
-                    Діти, ви полюбили нашу школу?
-                    І правила життя її запам’ятали?
-                    Давайте їх повторимо.
-                     
Правила.

1.                     Ми в своїй любій школі                               
            Будем дружно працювати
2.                     У спорті зростати                                        
            Старших шанувати
3.                     Раз-два: запам’ятай,                                    
            До школи вчасно вирушай
4.                     Природу оберігай,                                        
            Дорожні правила знай
5.                     Де їдальня треба знати,                               
            Майна шкільного не псувати
6.                     Товаришам допомагати                               
            «Добрий день!» - всім чемно казати.
7.                     Гарно вчитися усім,                                      
            Бо школа – це наш другий дім.

ПІСНЯ «ПРОМІНЧИК»

Вчитель: - Ви все правильно сказали! А чи можна обійтися у класі без дружби? А ви вже всі подружилися?
-                    Тоді зіграти хочеться мені
Разом із вами в ТАК чи НІ
Я вже питання задаю – 
Готуйте відповідь свою.
Відповідай, коли мастак,
Єдиним словом – НІ чи ТАК.

·    Коли вам краще жити,
Коли сміються діти?  - ТАК
А чи тоді, як всі кричать
І їм не можна ради дать?  - НІ!
·    Бабусі допоміг Богданчик
Він, діти, добрий хлопчик? – ТАК!
·    Тепер усі скажіть мені,
У сварці жити добре?  - НІ!
·    А як немає забіяк,
Тоді усім прекрасно?  - ТАК!
·    А як серця у всіх ясні,
То вам погано, діти?    -НІ!
                           *Співає хлопчик гарно як!
А вам подобається?   - ТАК!
·    А як обличчя всіх сумні,
Похмурі, злі, вам добре? – НІ!
·    Рве і трощить все чудак,
Це теж погано, діти? – ТАК!
·    Тоді, іще скажіть мені,
Як діти б’ються, добре?  - НІ!

Звичайно краще в мирі жити
І з усіма дітьми дружити
Щоб всі веселими були,
У мирі й злагоді жили!

Королева: - Слухаючи ваші дружні відповіді, я зрозуміла, що ви стали справжніми дружніми школярами. Тож запрошую всіх вас на вальс дружби.

                               ВАЛЬС ДРУЖБИ

Учні(разом):                                  
Ми тепер вже не малі.
Ми сьогодні – школярі.
На уроках не жували,
Не дрімали і не спали.
Вчились ми сумлінно,
І поводились відмінно.
Вчитель:
         Закінчилось наше свято. Я рада діти за вас, всі ви отримали звання «Школяр».
Дорогі діти!
Хай вас Бог благословить
Матір Божа добавить сил
Для людей, для країни ростіть,
Хай міцніють щодня ваші крила!

Я бажаю вам, любі діти, успіхів у навчанні, а вам шановні батьки, бачити своїх дітей завжди здоровими і щасливими.
Адже ви повинні подолати разом із своїми синочками і дочками багато перешкод, багато випробувань, протягом 9 років. Вітаю вас з першими досягненнями ваших дітей. Бажаю здоров’я , мудрості , терпіння,
терпіння …!
-  В нас сьогодні іменини, народився учнівській колектив. А які іменини без іменинного пирога.


Батьки вносять пиріг, на ньому одна свічечка, всі задувають, загадують бажання.


Немає коментарів:

Дописати коментар