неділя, 16 жовтня 2016 р.


Урок – комп’ютерна    гра
з математики
у 4 класі

















Тема: Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Виконання навчальних і контрольних завдань.
Мета: Закріплювати вміння дітей застосовувати алгоритм письмового множення і ділення на одноцифрове число, вміння робити перевірку ділення множенням, виконувати множення і ділення на одноцифрове число  іменованих чисел, виражених в одиницях довжини, часу; формувати вміння розв’язувати складені задачі , пояснювати хід їх розв’язання; розвивати логічне мислення, увагу, вдосконалювати навички усної лічби; виховувати вміння працювати командою, дружні відносини в класі.
Обладнання: індивідуальні картки для обчислень, картки для роботи в групах, девіз на дошці, написи кожного туру, комп’ютер.

Зміст уроку
І.Організація класу
Сьогодні нас вітає країна Математика!
Ігри, приклади, задачі – все для вас!
Побажаю вам кмітливості,
За роботу, в добрий час!

ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
-         Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Я знаю, що багато з вас полюбляє грати в комп’ютерні ігри. Це так?(відповіді дітей)
-         Тому я пропоную вам теж пограти у гру разом зі мною. Ця гра називається «Крок за кроком» .Складається вона з 5 рівнів. За ці 5 рівнів ви максимально можете набрати 12 балів. За кожний рівень буде своя максимальна кількість балів. Я буду її оголошувати перед початком кожного рівня. На моніторі комп’ютера будемо записувати  та висвітлювати результати кожного із вас.
-         Ну, що, позмагаємось?
-         Для цього нам потрібно підібрати девіз нашого уроку. Я пропоную такий:
«Міркуємо швидко.
Відповідаємо правильно.
Працюємо дружно.»
ІІІ.Актуалізація опорних знань учнів.
1.Усний рахунок – розминка
Розв’язування віршованих задач
1.Киці Муся і Мурися
Числа множити взялися.
Множать
22 на 7.
Підкажіть, будь ласка, їм!

2.Киці Муся і Мурися
Числа множити взялися.
6 на 40 – скільки ж буде?
Підкжіть їм добрі люди.

3.Вихвалявся півень Гоша:
25 на 5 помножу!
Та не знає, скільки буде.
Підкажіть-но, добрі люди.  

4.28 штук морквин
Дав матусі зайчик-син.
Мама з'їла половину,
Решту повернула сину.
А тепер рахуйте ви:
Скільки в кожного морквин?

5.Задумалися мишки:
 В них 70 горішків.
Як на п'ятьох ділити?
Підкажемо їм, діти?

6.4 білочки сиділи
І шишки порівну ділили.
Шишок — 92.
А як би поділили ви?

7.Принесли в нірку мишки
140 горішків.
Як на сімох ділити?
Підкажемо їм, діти?

8.Цілий ранок зозуля кувала:
В лісі сосни вона рахувала.
20 раз по 12 «ку-ку!».
Скільки сосон росте в тім ліску?

2.Каліграфічна хвилинка: прописуємо дату в наших робочих зошитах – моніторах.
3.Математичний диктант (максимальна кількість балів – 3)
* перший множник – 3, другий – добуток  чисел 40 і 5. Знайти добуток.
*число 72 зменшити у 8 разів і результат збільшити в 10разів.
*суму чисел 15 і 6 збільшити у 3 рази
- Фронтальна перевірка  робіт учнів, виставлення балів.
IV. Розвиток математичних умінь учнів.
1.І рівень
Розвязування прикладів на множення  на індивідуальних картках (максимальна кількість балів - 2)
Картка-1
124х4                       202х4
236х2                     308х2
Картка-2
247х2                        136х5
107х4                        103х3
Взаємоперевірка робіт , виставлення балів.


2.ІІ рівень
Розв’язування прикладів на ділення  з перевіркою (  робота в парах, максимальна кількість балів – 2)
936:4                           832:4                   595:7                      648:8
906:3                            412:2                   256:8    

3.ІІІ рівень
Розв’язування  прикладів з іменованими числами.(Колективна робота на дошці. Максимальна кількість – 2 бали)
5м 45см:5                      1год 15хв: 5                      52 дм :5
4м:8                               15хв х6                       1м-1см                   1год-20хв
4.ІVрівень
Розв’язування задачі з індивідуальних відривних карток  В.№  7 3  (максимальна кількість балів – 3 бали, хто розв’язує біля дошки)
5.V рівень
Гра в грі «Хто швидше»  (робота в групах. Максимальна кількість – 1бал)
Яка команда швидше розв’яже  приклади на повторення і складе слово-підсумок уроку.)
360-60 =                              171-1 =
180:2 =                                90х3=
  200+120 =                         300+150=
999+1 =  
Щоб отримати слова – підсумок уроку розкладіть числа-відповіді  у порядку зростання.
1команда
90 –к
300-л
320-а
1000-с
2 команда
170- у
270-р
450-а
V.Підсумок  уроку. Підрахунок балів.
Рефлексія

Вправа «Мікрофон»

Немає коментарів:

Дописати коментар