Урок – комп’ютерна гра
з математики
у 4 класі
Тема: Повторення вивченого
матеріалу. Дії з іменованими числами. Виконання навчальних і контрольних
завдань.
Мета: Закріплювати вміння дітей
застосовувати алгоритм письмового множення і ділення на одноцифрове число,
вміння робити перевірку ділення множенням, виконувати множення і ділення на
одноцифрове число іменованих чисел,
виражених в одиницях довжини, часу; формувати вміння розв’язувати складені
задачі , пояснювати хід їх розв’язання; розвивати логічне мислення, увагу,
вдосконалювати навички усної лічби; виховувати вміння працювати командою,
дружні відносини в класі.
Обладнання: індивідуальні
картки для обчислень, картки для роботи в групах, девіз на дошці, написи
кожного туру, комп’ютер.
Зміст
уроку
І.Організація класу
Сьогодні нас вітає країна Математика!
Ігри, приклади, задачі – все для вас!
Побажаю вам кмітливості,
За роботу, в добрий час!
ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
-
Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Я знаю, що багато
з вас полюбляє грати в комп’ютерні ігри. Це так?(відповіді дітей)
-
Тому я пропоную вам теж пограти у гру разом зі мною. Ця
гра називається «Крок за кроком» .Складається вона з 5 рівнів. За ці 5 рівнів
ви максимально можете набрати 12 балів. За кожний рівень буде своя максимальна
кількість балів. Я буду її оголошувати перед початком кожного рівня. На
моніторі комп’ютера будемо записувати та
висвітлювати результати кожного із вас.
-
Ну, що, позмагаємось?
-
Для цього нам потрібно підібрати девіз нашого уроку. Я
пропоную такий:
«Міркуємо швидко.
Відповідаємо правильно.
Працюємо дружно.»
ІІІ.Актуалізація опорних знань учнів.
1.Усний рахунок –
розминка
Розв’язування віршованих задач
1.Киці Муся і Мурися
Числа множити взялися.
Множать 22 на 7.
Підкажіть, будь ласка, їм!
Числа множити взялися.
Множать 22 на 7.
Підкажіть, будь ласка, їм!
2.Киці Муся і Мурися
Числа множити взялися.
6 на 40 – скільки ж буде?
Підкжіть їм добрі люди.
3.Вихвалявся півень Гоша:
25 на 5 помножу!
Та не знає, скільки буде.
Підкажіть-но, добрі люди.
4.28 штук морквин
Дав матусі зайчик-син.
Мама з'їла половину,
Решту повернула сину.
А тепер рахуйте ви:
Скільки в кожного морквин?
Дав матусі зайчик-син.
Мама з'їла половину,
Решту повернула сину.
А тепер рахуйте ви:
Скільки в кожного морквин?
5.Задумалися мишки:
В них 70 горішків.
Як на п'ятьох ділити?
Підкажемо їм, діти?
6.4 білочки сиділи
І шишки порівну ділили.
Шишок — 92.
А як би поділили ви?
7.Принесли в нірку мишки
140 горішків.
140 горішків.
Як на сімох ділити?
Підкажемо їм, діти?
8.Цілий ранок зозуля кувала:
В лісі сосни вона рахувала.
В лісі сосни вона рахувала.
20 раз по 12 «ку-ку!».
Скільки сосон росте в тім ліску?
2.Каліграфічна хвилинка: прописуємо дату в наших
робочих зошитах – моніторах.
3.Математичний диктант (максимальна кількість
балів – 3)
* перший множник – 3, другий – добуток чисел 40 і 5. Знайти добуток.
*число 72 зменшити у 8 разів і результат
збільшити в 10разів.
*суму чисел 15 і 6 збільшити у 3 рази
- Фронтальна
перевірка робіт учнів, виставлення
балів.
IV.
Розвиток математичних умінь учнів.
1.І рівень
Розвязування прикладів на множення
на індивідуальних картках (максимальна кількість балів - 2)
Картка-1
124х4 202х4
236х2 308х2
Картка-2
247х2 136х5
107х4 103х3
Взаємоперевірка робіт , виставлення балів.
2.ІІ рівень
Розв’язування прикладів на ділення з
перевіркою ( робота в парах, максимальна
кількість балів – 2)
936:4
832:4 595:7 648:8
906:3 412:2 256:8
3.ІІІ рівень
Розв’язування прикладів з
іменованими числами.(Колективна робота на дошці. Максимальна кількість – 2
бали)
5м 45см:5 1год
15хв: 5 52 дм :5
4м:8 15хв х6 1м-1см 1год-20хв
4.ІVрівень
Розв’язування задачі з індивідуальних відривних карток В.№ 7 3 (максимальна кількість балів – 3 бали, хто
розв’язує біля дошки)
5.V рівень
Гра в грі «Хто швидше» (робота в
групах. Максимальна кількість – 1бал)
Яка команда швидше розв’яже приклади
на повторення і складе слово-підсумок уроку.)
360-60 =
171-1 =
180:2 = 90х3=
200+120 = 300+150=
999+1 =
Щоб отримати слова – підсумок уроку розкладіть числа-відповіді у порядку зростання.
1команда
90 –к
300-л
320-а
1000-с
2 команда
170- у
270-р
450-а
V.Підсумок уроку. Підрахунок балів.
Рефлексія
Вправа «Мікрофон»
Немає коментарів:
Дописати коментар